«خوش نمک» با مجریان جدید به شبکه نسیم بازگشت حمایت وزیر فرهنگ و ارشاد از ساخت فیلم سینمایی در خصوص امام رضا (ع) + فیلم موزیک ویدئوی جدید «فرزاد فرزین» برای سریال «قطب شمال» + فیلم مردم نامزد‌های نشان فردوسی را انتخاب کنند بهترین سریال ایرانی شبکه نمایش خانگی معرفی شد + آمار آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تقدیر از ژاله علو در «شب کارگردان» فصل دوم سریال لایواکشن «وان پیس» (One piece) در دست ساخت است + جزئیات جدیدترین حواشی فیلم «بی‌بدن» | شکایت به دلیل سکانس‌های ملتهب چشم به راه افعی واقعی | نگاهی به سریال «افعی تهران» ساخته سامان مقدم نسلی آگاه بدون خلاقیت | کارشناسان درباره ویژگی‌های طراحان گرافیک جوان می‌گویند مروری بر پرفروش‌های کتاب در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) نگاهی اجمالی بر تاریخچه هنر گرافیک در ایران و جهان به‌مناسبت روز جهانی گرافیست دلیل پخش نشدن برنامه «هفت» چه بود؟ اعضای کارگروه «حکیم طوس» معرفی شدند
سرخط خبرها

حمایت مالی «اسپیلبرگ» از اعتصاب‌گران

  • کد خبر: ۱۸۳۷۸۵
  • ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶
حمایت مالی «اسپیلبرگ» از اعتصاب‌گران
از زمان شروع اعتصابات هالیوود «استیون اسپیلبرگ» و همسرش یک میلیون و ۵۰۰ هزار دلار به نویسندگان، بازیگران و سایر افراد تحت تأثیر منفی اعتصابات اهدا کرده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ کمک‌های سخاوتمندانه «استیون اسپیلبرگ» و همسرش «کیت کپشاو» به صندوق انجمن سرگرمی و همچنین برنامه کمک‌های مالی اضطراری بنیاد اتحادیه بازیگران آمریکا پرداخت شده است.

برنامه کمک‌های مالی اضطراری بنیاد اتحادیه بازیگران آمریکا که پیش از این به عنوان صندوق بازیگران شناخته می‌شد، در بیانیه‌ای اعلام کرد: «به لطف حمایت‌های متحول کننده کیت کپشاو و استیون اسپیلبرگ، همراه با کمک کنندگان سخاوتمند متعدد دیگر، این صندوق به فعالان عرصه فیلم و تلویزیون در شرایط اضطراری کمک مالی می‌کند که شامل کمک برای پوشش مخارج اولیه زندگی (اجاره، خواربار، بیمه درمانی، قبوض پزشکی و غیره) و حمایت از سلامت روان و موارد دیگر می‌شود».

این بنیاد گزارش داده که از زمان شروع توقف کار و اعتصابات، آن‌ها هر روز تا ۱۰۰ درخواست برای کمک مالی را بررسی کرده‌اند که به پرداخت اجاره و وام مسکن، غذا و نیاز‌های پزشکی اختصاص دارد.

آن‌ها در بیانیه خود افزوده‌اند: «این کمک مالی قابل توجه از سوی کیت کپشاو و استیون اسپیلبرگ به برنامه کمک‌های مالی اضطراری بنیاد نه تنها به برآورده کردن تقاضای فعلی و عظیم برای حمایت مالی کمک می‌کند، بلکه به حمایت از جامعه بازیگران ادامه خواهد داد که برای سال‌های آینده با مشکلات و چالش‌های مالی طولانی‌مدت مواجه خواهند شد».

«اسپیلبرگ» و «کپشاو» جدیدترین هنرمندانی هستند که کمک‌های مالی زیادی به اعتصاب‌گران هالیوودی پرداخت می‌کنند. «شوندا رایمز»، «ست مک فارلین»، «مریل استریپ»، «مت دیمون»، «اپرا وینفری» و «جورج کلونی» تنها برخی از ستاره‌های طراز اول هالیوودی هستند که از زمان شروع اعتصابات در ماه می، با جمع‌آوری پول برای نویسندگان و بازیگران کمک کرده‌اند.

هالیوود مدتی است با اعتصاب و انجمن نویسندگان و انجمن بازیگران سینمای آمریکا - فدراسیون هنرمندان تلویزیون و رادیو آمریکا (SAG-AFTRA) در مبارزه برای افزایش دستمزد پایه و تضمین عدم جایگزینی کار آن‌ها با هوش مصنوعی، با چالش بزرگی رو به رو شده است. این اعتصابات تاثیر زیادی بر صنعت فیلم گذاشته و موجب تعطیلی پروژه‌ها و تاخیر در اکران‌های سینمایی شده، ضمن این که استودیو‌ها را از استفاده از بازیگران برای تبلیغ پروژه‌هایشان بازداشته است.

مسائل اصلی این دو نهاد سینمایی عبارتند از هوش مصنوعی، سهم از درآمد سامانه‌های نمایش آنلاین و افزایش اساسی حداقل دستمزد‌ها با توجه به تورم است.

این نخستین اعتصاب دوگانه (نویسندگان و بازیگران) در بیش از ۶۰ سال اخیر در آمریکاست.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->